Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II

ul. Skarszewska 19, 83-206 Kleszczewo Kościerskie

 

Deklaracja dostepności

Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kleszczewie Kościerskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie dla strony internetowej https://szkolakleszczewo.edupage.org

Data publikacji strony internetowej: 2015-12-14

Data ostatniej istotnej aktualizacji strony: 2021-12-27

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Deklarację sporządzono dnia: 2021-05-01

Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 2021-12-27

Treści lub funkcje niedostępne:

  1. Nie wszystkie zamieszczone treści o dokumenty spełniają wymogi dostępności cyfrowej (powód: Niektóre treści (np. filmy, dokumenty), które nie zostały wytworzone przez Publiczną Szkołę Podstawową im Jana Pawła II w Kleszczewie Kościerskim )
  2. Nie wszystkie zamieszczone zdjęcia i grafiki posiadają tekst alternatywny (powód: Niektóre dokumenty, których dostosowanie do wymagań dostępności cyfrowej wymaga modyfikacji)
  3. W filmach nie ma napisów dla osób niesłyszących i głuchych. (powód: Wszystkie nowe filmy dodawane na naszej stronie będą miały takie napisy.)

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.

Osoba kontaktowa: Iwona Wysmułek-Śliwa, adres e-mail: zspkleszczewo@home.pl, telefon: +48 58 5616822.

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

 

Postępowanie odwoławcze

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. 

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Do budynku prowadzą cztery wejścia. Trzy z nich posiadają podjazdy dla wózków.

Dostosowanie korytarzy

Korytarze posiadają minimalne szerokości. Parter dostosowany dla osób z niepełnosprawnością, z wyjątkiem stołówki i jednego skrzydła, do którego prowadzą schody. Na parterze toaleta dostosowana. Piętro szkoły nie jest przystosowane do przyjmowania osób ze specjalnymi potrzebami. Możliwe wsparcie pracownika szkoły.

Dostosowanie schodów

Schody wewnątrz budynku nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. Możliwe wsparcie pracownika szkoły.

Dostosowanie wind

Szkoła nie posiada windy.

Dostępność pochylni

Pochylnia dostępna przy wejściu głównym A, wejściu bocznym B (tzw. szklane drzwi) oraz wejście C (do hali gimnastycznej).

Dostępność platform

Brak platform.

Dostępność informacji głosowych

Brak informacji głosowych.

Dostępność pętli indukcyjnych

Brak pętli indukcyjnej.

Dostosowanie parkingów

Przed budynkiem, przy wejściu A, B, C znajdują się cztery miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.

Prawo wstępu z psem asystującym

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Dostępność tłumacza języka migowego

Brak tłumacza języka migowego.

Informacje

Liczba wyświetleń: 254
Utworzono dnia: 27.12.2021

Historia publikacji

  • 27.12.2021 10:16, Administrator
    Dodanie strony: Deklaracja dostepności